1 ay 25 günlük bebeğim dün bütün gün uyudu anlamadığım bir şekilde normalmi meme emip geri uyuyor doğdugundan beri anne sütü bu arada mama falan vermiyoruz az önce zorla uyandırdım biraz içti çok az yani ama doymadı aç farkındayım ama uyandiramadim az önce ayağına falan çimdik attım uyandırdım memeyi alıp emiyor 10 saniye sonra hemen ağlama memeyi reddetme yarım saatten fazla uğraştım ama yok uyandiramadim gazı var diyen arkadaşlar olabilir sab simplex aldırdım eşime akşam getirdiği için uyuyodu veremedim yarın belli bı saatte verip öyle devam edicem ya aslında gazıni çok rahat çıkaran bı bebek hem alttan hem üstten ama karnı şiş çoğu zaman bana mı yeterli geliyor ama ben gaz damlasi kullanma tarafı değilim şu ana kadarda kullanmadık çocuğumda yan etki yapmasından korkuyorum gazı var diye mi memeyi reddetme oluyor acaba bana öyle geldi