KuzeyAyaz şuan çok normal benim oğlum 5. Gün sonra 4 aylık olucak bazen beşikte bazen ayakta sallayarak uyuyor bazen yere yatirdigimda kendi kendine uyuyo kaliyo bazende emerken yani en sağlıklısı 4. Aydan sonra düzen ben şuan ayakta sallamayi unutturucam mesela