Bisracinarkartal kız kırık çatlak olsa zaten röntgen isteyen doktor söylerdi,ağrın hep vardıysa emar a nşye göndermemiş doktor onu düşündüm fakat denmeli gerek görmemiş,doku eziği falan olabilir yine de çok ağrıyorsa ortopediye görünmekte yarar var,menisküs olmasın inş aman