Kızlar kızım 6 aylık geçenlerde e bebek te gezerken eğitici köpekcik varya ondan gördüm çok hoşuma gitti güzel ilgisini çekicek bi oyuncak ama fiyatı biraz pahalı geldi 400 TL bi oyuncağa o kadar para vermek ne kadar mantıklı bilmiyorum evet alabilicek gücüm var belki ama mama bile zor alan çocukları düşündükçe bi oyuncağa o parayı vermek vicdanıma dokunuyor sanırım kararsız kaldım kullanan var mı fikir verin alayım mı sizce 😏