Kızlar bebeğim 6.5 aylık. Dün akşam saatlerinde hem dirseginden hem bileğinden çıkık yaşadık. Doktorlar yerine getirdiklerini söylediler fakat hala canı yanmaya devam ediyor. Çok çok çok ağlıyor hiç dokunamiyoruz. En ufak bi harekette canı aşırı yanıyor. Bu normal mi. Yerine geldiği halde böyle ağrıması normal mi