Bizde ateş ve öksürük vardı augmentin ve parol şurup verdi öksürüğü geçmeyince tekrar gittim augmentini 1 hafta kullan geçmezse gel dedi zaten augmentin 1 hafta kullanılıyo 1 hafta sonra iyi gelmişti ama öksürük için ıhlamur kaynatmıştım bi de 1 tatlı kaşığına 1 1.5 yemek kaşığı pekmez koydum tereyağı eriyince ocaktan alıp ılıyınca verdim bu ikisi iyi gelmişti