24_06_2019 Normalde gebeyken iki üç çeşit yemek yapan ben Doğumdan sonra yemek yapmak istemiyorum ya. Ne yapacağıma karar veremiyorum, külfet gibi geliyor artık.çocuktan mı bilmem 🤷♀️
Asafemir 24_06_2019 anca evi temizleyip çamaşırlarla boğuşuyorum sonra bebek uyanıyo onunla ilgileniyorum yemeğe fırsat olmuyo
Mucizeem 24_06_2019 ay bende tam tersi oldu hamileyken hiç istemezdim yemek yapmayı şimdi doktruyorum 😂😂
24_06_2019 Asafemir aynen ya ev işi telaşı oluyor bi de 🙄 yemekli misafir gelsin istemiyorum resmen 😔
Kubra09 Kendim ayakta yiyip geliştirebilirim ama kocam yemek düzeni istiyor sofra kurulsun istiyor keşke oda ayakta atıştıra amaç doymak değil mi 😂 bende çocuğumla daha çok ilgilenirim yada o uyudupu zaman azıcıkta kendime zaman ayırım
24_06_2019 Kubra09 neyseki kocam çok aramıyor tek çeşitle yetiniyor. Size de Allah kolaylık versin 🤲🏻☺️
Bulut_pelin Kubra09 keşke benim kocamda öyle olsa. Eve geç geldiği için yemek yemek istemiyor hep geçiştiriyoruz. Çocuğum da ek gıdaya geçti bizim yüzümüzden doğru düzgün bişey yiyemiyor. Zor oluyor yani.