Doğum yapalı 8 gün oldu 35 haftalık doğum yaptım sarılık oldu 1 gün hastanede kaldık gögüsüm bayağı doluydu hatta taş gibiydi süt kendiliğinden akıyordu en son sağdım hastaneye yatış verildi sarılık için o günden sonra gögüsüm fosaldı süt geliyor ama ilk gibi değil şişlikte kalmadı ne yapmam lazım neden böyle oldu tekrar nasıl dolu dolu olur su incir helva süt arttırıcı damla kullanıyorum hala düzelmedi 2 gündür