Selimkznky Sezeryan olalı 35 gün oluyor. Ancak bugün dikişlerim inanılmaz ağrıyor ve yanıyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu acava
Zeynep1903 Selimkznky cok yeni canım olur illaki benim 7,5 ay oldu hala agrım olur ve bu aralar fazla agrıyor 🥺
Maviim Selimkznky Allah allah benim 40ım çıkmadan çok çok önce ağrılarım geçmişti bi doktora göster istersen canım nolur nolmaz gerçi herkesin farklı geçiyor bu sezaryen süreci
Meovvmeovv Selimkznky travazol kullandım hep hiç şikayetim olmadı şükür ama alt kısımda tüyler çıkınca ve dar bi çamaşır giyersem eğer haşır haşır kaşıma isteği geliyordu
Selimkznky Zeynep1903 hadi yaa olacak yani böyle. İnan nerdeyse ilk günlerim gibi ağrıyo ve yanıyo şu an
Selimkznky Maviim ya benim de geçmişti aslında ilk hafta ama böyle oldu birden bire üşüttüm mü acaba va diyorum