Kızlar 2 gün önce eşimin ailesine gittim hastaneden dönerken uğradık daha doğrusu eltimle hiç anlasamam ama mesafeliyizdirde konuşmayız pek neyse gittim oda ordaymisti eltiminde oğlu hastaymış bana kaynanam demedi çünkü deseydi gitmezdim bende bilmiyordum hasta olduğunu sonra kızımı seviyordu kaynanam gitti eltimin oğluna 4 yaşinda opturdu dakika başı opturdu bide sonra opturdukten sonra demesin mi çocukta hasta kaç gündür kusuyor öksürüyor benim yanımda oksurse sevdirmezdim zaten fazla da kalmadım ama gene de opturdu kaç kere sonra diyor hastaydı bende aldım geldim kızımı oturmadim da ertesi gün kızım burnu tıkanmaya başladı hala da tıkalı 🥺 bende aradım dedim niye yapıyorsun bunu çocuğun burnu tıkalı grip geçmiş belki de dedim benim kızım 7 aylık hastayken hiçbiryere gitmem çocuklu yere asla niye yazık günah ona geçireyim bide ama ne annesi nede kaynanam kit düşünceli şimdi de bebeğim de grip belirtileri var napabilirim ya çok üzgünüm 🥺😞