Deletedmom_45 Kizlar oglum bugun menenjit aşısı vuruldu kolundan uyuyordu kolu aciyor sanirim surekli iç cekerek agliyor agrisini ne hafifletir surup verdim ama kol agrisina etkisi olmadi herhalde 13 aylik bu arada 😕
Fatmabkdmr Menenjit koldan mi yapılıyor. Bizde bacaktan oldu. Bugün de sin dozunu oldu ağrısı çok uyumuyor hatta ayağının üstüne basamiyor 😔 üstünü değiştirirken bile çok ağlıyor 😔
Deletedmom_45 Fatmabkdmr mesajini simdi gordum canim valla bizim ilk doz bacaktandi 2.doz büyüdü artik 13 aylik oglun dedi koldan yapti hemsire gece hep agladi kolunu tutup bizimkide 😔