3 ay 4 günlük kızım var. Doğduğundan beri meme reddi zaten var ama başka biseu zaten kabul etmiyor. Uyurken gezerken hoplaya zıplaya bugünlere geldik … ağzına ne biberon ne emzik alır. defalarca denedik yok 2 aydan sonra öğürmeye başladı böyle baya midesi bulanıyor birsey deneyeyim 🙄 memeyi tam kavrayamasin ona bile öğürür. Şuan eller sürekli ağzında kendi elinden bile midesi bulanıyor 🤣 kara kara ek gıdayı düşünüyorum o zaman ne yapicam 🥸 Varmi başka hassas midesi olan bebek 🙄🙄🙄