Fatmanurdmn Bebeğim 3 aylık 12de gece uykusuna giriyor 4 5 bazen 6ya deliksiz uyuyor sonra kalkıyor Ben mi alarm kursam uyandırsam emmesi için Yoksa onun mu kalkmasını beklesem aç yatsın istemiyorum
Tbachngr Fatmanurdmn 3 aylik bebeklerin gece 6 saate kadar deliksiz uyumasi normal uyandirmaniza gerek yok. Dr gorusu de bu sekilde uyumaya ihtiyaci var uyuyor uykusunu bolmeyin.
ndcicek Fatmanurdmn benimkide ayni arastirdjm ilk bir aydan sonra bebek acıkınca zaten uyanirmis onu kendimiz uyandirmak uyku kalitesini düşürürmüş ve bunu aliskanlik yapma huyu da olabilirmis uykusunun duzenini bozmayin o zaten uyanip emer diyordu. tabi bana bakmayin yine de bebek sizin bebeginiz isterseniz bi doktorunuzu arayip sorun
Liya_14 Fatmanurdmn bacım benimde kızım 2 hafta var 3 aylık olmasına ve uykusu aynı dedıgınız gibi bende uykusundan uyandırmıyorum bıde sızın kılo nasıl bebegım sankı geç kılo alıyor gıbı ☹️
Betul-08 Fatmanurdmn bana doktor istediği kadar uyusun acıkınca uyanır dedi ama anne yüreği en fazla 4 saat aç bırakabiliyorum zorla emzirilorum uykusunda
EsraElisa Fatmanurdmn 0benm kızımda öyle 3 buçuk oldu 2 ci ayından beridir kendi uyanıuo o uyanınca bina uyanıyor çığlıklığa yani artık acıkmayı his ediyor ondan uykusuna etmeyin bana hep öyle diyorlardı etme şunun uykusuna sonra huysuz olur
Litfenama Fatmanurdmn ben 1,5 aylık olduğundan beri uyandırmıyorum. Yakında 3 aylık olacak. Uykusu çok önemli. Gece uyandırıp beslemeniz buna alışmasına sebep olur. O açlığa dayanamadığında uyanır zaten. Ne güzel uyusun bebiş.