Gmz33 Kızlar bebelac kullanıyorum memnunun kızım kusmuyor aptamil hem kustırdı hemde gaz yaptı yanlızzzz sizce bebelac fos kilo mu yapıyor kullanamazlar ??? Düşünceleriniz
Ebruferit Gmz33 bizde hipp kullaniyorduk bebelac golda geçtim merak ediyorum gaz kabiz yapiyormu 6 aylık olduk bizde bende bekleyyim😊
Kucukkalbim Gmz33 Hipp combiotikten geçtim kabız yapınca 3 aydır bebelac gold kullanıyorum çok memnunum gaz kabız yapmadı artı anne sütüde alıyor kilosu ayına göre uyumlu gidiyor😊
Eslemina Gmz33 bebelacla aptamilin tadı benzer mi benim kızım da onca mama denemesinden sonra Azda olsa Aptamil içiyor 2 numaraya geçicem Bebelac Gold alasim var aptmailin iki numarasından daha iyi içeriği diye biliyorum ,tadı benzer mi metak ettim
Meryemmtemev Gmz33 bende 2 haftadır kullanıyorum hippden gectm Allah utandırmasın cok memnunum gaz ve kabızlık sorunu kalmadı gibi birşey kiloya gelmce önmzdeki ay görücez ama hem nama hem meme gıdiyoruz
Gmz33 Ebruferit ben evovlia aldım ama anında gaz yaptı kıvrandı bir daha vermedim hemen bebelac a döndüm
GzdeBade Bebelac nutrikonfor kullanıyorum ben doğduğundan beri hiç kabızlık yasamadim şu an 9 aylık oldu bebeğim çok nadir 3 kere falan o da ek gıda geçişinde. Fos kiloya gelince bebeğim ortalamada. Fos bı kilo yapmadı hiç
Sibelyanar Ben bebelac gold kullanıyorm doğdugunsan beri ve cok memnunum ne gaz sorunu oldu ne bişey ve çok severek içiyorız😊 meme de emiyor mama da alıyor biraz tombiş🥰
Zeynebinannesi35 Bende bebegimin kilo alimi az oldugundan bebelac gold kullaniyorum dogdugundan bu yana ve gayet iyi masallah hem meme hem mama bir ayda 1300 gram almis fos kilo olamaz heralde
liyosunannesi23 Bende kızım kusuyo diye bebelac gold denemek istedim. Smadan gectim. 2. Paketi aldım bugün. Gaz kabızlık vs bi sorun yaşamadım ve kusması biraz olsun azaldı gibi. Şimdilik memnunum bakalım..
aysu572019 hemen hemen bütün markaları denedik sayılır... hipp, sma, humana..... hiçbirinden bebelac gold gibi randıman alamadık. kusturmuyor, az gaz, 0kabızlık... güzelde geliştiriyor! kesinlikle tavsiye ederiz