Güzel anneler oğlum 1 2 haftadir birden oksuruyordu hiç birşey yokken bende sağlık ocağına götürdum dediler bademcikleri şişmiş şurup verdiker aldım dün akşam başladım bu sabah kahvaltıda verdim öğle yemeğinden sonra dedim vereyim getirdim verdim herhalde oğlumun nefes borusuna kaçtı nefesi gitti çok korktum hemen ellini boğazına götürdü ellerini çektim nefes alıp vermesini söyledim göstererek böyle böyle düzeldi biraz sonra götürdüm biraz su verdim ama sapsarı oldu oğlum hemen uyumak istedi hic gündüz uykusu yokken birden uyudu cok korktum eşimi aradim anlattım dedi uyandir götür markete uyandırdım Havva iyi gelmia olmaliki rengi düzeldi çok ama çok kötü oldum rabbim kimseye evlat acısı göstermesin