Kizlar meharhaba aranıza bgun katıldık şuan hastaneden yazıyorum bgun oğluşumla zor ama değecek bir kavuşma anı oldu çok şükür Rabb’im isteyen herkze nasip etsin inşallah 💓 kalan göbeği nasıl eritiniz korse tayt yada farklı bir şekilde fikir verebilir misiniz…