Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar 😂😂burda ki öneriler çok güzel ama olmayınca olmuyor,durmayınca durmuyor,susmayınca susmuyor,uyumayınca uyumuyor. Çözüm kabullenmek🥹🥹kilo alımı iyiyse(açlıktan ağlamadığına eminsen),doktor kontrolünde bir sağlık sıkıntısı çıkmadıysa durumu kabullenmek tek çözüm. Kızım 10 aylık oldu ve ilk 4 ay kesinlikle ve kesinlikle susmadı,durmadı,uyumadı. Doktor doktor gezdim, burda da önerilen tüm gaz damlalarını kullandım,zemzemlerle de yıkadım ama yok. Al koynuna memende uyusun huzurla. O minik kafasını öpe öpe sende oturduğun yerde uyumayı öğrenirsin zaten bi süre sonra🥰🥰inşallah uzun sürmez tabi bu durum ama geçene kadar da kendine eziyet etme neden böyle diye