Telefon elimde bile değilken telefonuma play center üyeliğiniz gerçekleşmiştir diye mesaj geldi bakmama fırsat olmadan vodefone onaylamış ,parasını kesip anında faturama yansıtmış tabi ben bunu faturam gelince gördüm 95 tl eklemiş ne yapmam gerek vodefone arayınca yardımcı olmadılar ,başına gelen varmi üyelik iptal edip para iadesi alınır mı bilgi olmadan vodefone nasil yapiyor böyle birseyi