gmz1991 merhaba, bizde biraz daha iyi yüzde 3 luk dilime girdi. Suan 18 aylik 45 cm bas cevresi sınırda ilerliyor. Ama şükür gelişimsel olarak sıkıntı yok. Emar istemişti doktor 3 4 Ay önce. 15. Ayda noroliji kontrolüne gittiğimizde gerek duymadı. Sizin durumunuz nedir ?