29 aylık bir oğlum var ve 23 gün önce doğum yaptım. Doğum yapmadan 2 ay önce büyük oğluma tuvalete alıştırmıştım hersey normaldi çişini ve kakasını söylüyordu fakat kardeşi doğduktan sonra çişini söylüyor ama kakasını altına yapıyor bu durumda olan var mı nasıl bir yol izlemeliyim çok sinirimi bozmaya başladı çünkü