Bukoooo Merhabalar bı sorum olucak doğum yapalı 8 gün oldu böyle bı baş donmesi var birden basım dönüyor migdem bulaniyo gibi oluyor normal mi anlamadım yaşayan geçen oldu mu akşamları oluyo genelde sanki 😑🤕
Neslihan-55 Bukoooo benimde ilk zamanlar öyle olmuştu lohusalık kanaman oluyor ya o yüzden olabilir tansiyon şeker düşüklüğünden oluyor genelde
Tazeanne0650 Bukoooo sezaryen mi oldunuz acaba ? Kendimden biliyorum insanı sersemletiyor sanki bir de tansiyon ya da şeker düşüyor olabilir emziriyorsanız yemenize çok dikkat edin
Bukoooo Neslihan-55 kanamam bitti azaldı baya ama süt sagiyorum bize emziriyorum ondan sanırım sureklide biseyler yiyorum ama çok kötü ediyor benj
Neslihan-55 Bukoooo sezeryan doğum yaptım ben anesteziyi atmak biraz zaman almıştı ben çok nescafee tükettim normalde hiç içen birisi değildim o çok işe yaramıştı