Ada54 Kızım yaklaşık iki aydın kreşe başladı o günden beri dudak ısırmaya başladı.Uyarmak istemiyorum ama ne yapacağımı da bilemiyorum.Çok hararetli yapıyor ve acıtıyor bu nedenle yemekte yiyemiyor .Bana yardım edin nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım?
Omerim07_01 Ada54 benim oğlumda aynı 2 yaşından beri dudaklarıni yiyo kreşe alstı mi tam gün mu veryrsnz bnde düşünüyorum kreşe vermeyi
Busragokceberra Ada54 Galiba stres sıkıntı yapıyor kresle alakalı neyden gerildigini öğrenin bence arkadaş ogretmen oyuncak neyi sevmiyor ne seviyor orda sorunu bulduktan sonra çözüme kavuşursa bu da ortadan kalkar bence
Busragokceberra Ada54 Demekki hoşlanmadığı bir durum var orda ve sizi özlüyor o yüzden bence biraz daha araştırın bu durumu
Anneci Oğlum gitmiyor ne oyun grubuna ne kreşe 3 yaşında dudak ısırır tırnak yer stresli ve canı sıkıldığı zaman yapıyor fark edip unutturmaya çalışıyorum ilgileniyorum nedense bu yaşlarda ki çocukların çoğu yapıyor gördüğüm kadarıyla