Eşim dış ticaretle uğraşıyor. Sattığı ürünlerden biri afrodizyaklı parfüm. Elimize bolca tester geldiği için ben de onları personellerime götürüyordum. Hiçbirinde tık yok 🤭 Anneme verdim, babama verdim, çevremde kim varsa artık. Annem pazara bile o parfümü sıkarak gidiyor. Yine de kışlık domatesin kilosunu bile düşürmemişler :) inanmayın. Öyle bir şey yok. Koku güzel olabilir, koku kendine çekebilir. Ama ya Allah bismillah dedirtecek bir parfüm yok.