Damlakallkan tıpa tıp aynısı başıma geldi oğluma oldu cırcır oldumuştu ateşleniyordu o vakit oldu bende herşeyi denedim tek iyi gelen şey yıkamak oldu kaka yapınca koşup yıkıyordum altını kuruluyordum bezle ağız mendili gibi bir bezle sonra kremini ince sürüp bağlıyordum altını bazende kremi sürüp bi kaç dakika bekliyordum hemen bağlanıyordum iki üç güne kalmadı geçti öbür türlü bir hafta uğraştım neler yaptım herşeyi sürmeyin şuan hassas daha kötü olur Allah korusun en temiz güzeli sabunla yıkamak ne kullanıyorsanız artık gerçekten geçiyor böyle 🌸🌸