Kızım geceleri ve sabahları uyandığında elma diye ağlıyor hemde ne ağlama hele bi vermeyin aman Allah ! Gündüzleri durup dururken aklına düşüp sürekli istemesi. Bu takıntı yani başka bir şey değil tamam önceden de severdi ama bu derece takıntılı halde değil. Geceleri özellikle uyanıyor süt ve elma diye ağlıyor. Bu arada Gece sütünüde bırakalı baya zaman oldu. Gece kalkıp nasıl ağlıyor görmeniz lazım sakinleştirmeye çalışıyorum sürekli. Kararlılıkla da vermiyorum ama bakalım bu daha ne kadar böyle gidecek🤷🏼♀️ Var mı sizde de böyle durumlar? Bu arada kızım 25 aylık