Sadece geceleri oluyor bu kızlar 10 aylık şuan gündüz ağlamıyor bile ama gece olduğu zaman nefesi gidiyor ağlamaktan sesi kısılıyor ve normal bir aglama değil çığlık çığlığa iç çeke çeke ağlıyor ama gözleri hep kapalı konuştukça daha çok sinirlenip ağlıyor sarılıyorum tepiniyor kucağımda şaştım kaldım artık kaç gecedir böyle hicbirsey yapamıyorum sakinlestirip yatiriyorum 2 dakika sonra yine çığlık