Hanımlar iyi geceler öğle namazını kılarken hızlı gittim bir an secdeye sonra sol kasık tarafı galiba tam orası mi bilmiyorum bir acı oldu aonra önemsemedim akşam namazinda fln da secdeye giderken fln ağrı oldu ama asıl konu şu an da sol kasık ve belimde ağrı var ne yapmalıyım neden olmustur başına gelen var mı