Kızlar bizde ABo uyuşmazlığına bağlı sarılık var. 7. Günde değerimiz 13.7 çıktı sonra yavaş yavaş düşmeye başladı. 14. Günde 7.8 di. Şuan 23 günlüğüz gözlerinde çok az kaldı cilt rengindeki sarılık gitti ama doğduğunda bembeyazken sariliktan sonra esmerlesti hafif. Asıl sorum 2 3 gündür saat başı uyanirdi sürekli emerdi uykusu uzun süreli değildi baya uyanık kalıyordu ama bugün çok uyudu ve derin uyumazdi derin uyudu acaba sarılık değerimi yükseliyor yoksa daha önce bir derdimi vardida uyumuyordu diye kafaya taktım. Normalde sarılık değeri yüksekken hergun olcturmeye gidiyorduk doktor artık gelmenize gerek yok çıkmaz artık demişti ama önce düşüp sonra tekrar yükseliş yaşayan varmı ve nasıl anladınız