Meltem_eylul Kızlar merhaba,uygun fiyatlı olup memnun kaldığınız uyku tulumu var mıdır acaba,fiyatlar uçmuş
gizzzy35 Meltem_eylul https://ty.gl/mkk3vxqu2b ben bunu aldım çok ama çok güzel çıktı. Fiyatı uygun ve bu marka baya iyi sadece 6-18 ay aldım ama epey büyük 😅 Neyse uzun süre giyer yatar
Aycakumsall İzmir de tarz marka semih siye bi yer var yanında onun gibi dğkkan bilmiyorum nerde oturuyorsunuz ama böyle marka olmayan yerler daha uygun geçen sene 120₺ ye aldığım tulum bu sene 350₺ olunca kışlıkları buralardan dizdim ben 95₺ ye peluş tulumlardan aldım mesela
Meltem_eylul Aycakumsall evet her şey aşırı pahalı…Bursa da oturuyorum ben bugün sordum bı dükkana 200 dedi