Aselim0 ilk dogdugunda müptela almıştım konak yaptı ve temizlemedi . Ondan sonra orjinal bıttım sabunu aldik 3 senedir onla yıkıyoruz kizima yaptığım en büyük iyiliklerden bir.i büyüyünce şampuan kullanmak zorunda kalmayacak kimyasal almayacak . Saçları da dokulmeyecek insallah