Bebitom_3 uzman değilim, aşırı tecrübeli değilim sadece 25 aylık bir oğlum var ve benim fikrim yaptığınız çok yanlış bir şey değil. Sonuçta püre yemeye alıştırmak başka, bazen bazı şeyleri püre olarak yemesi başka. Bunu haftada maksimum iki defa yapın zaten bir aliskanliga donusmez. Çorba halinde sebzeleri yiyorsa öyle de yapın. Benim oğlum da pek sebze sevmiyor, fasulyeyi bezelyeyi bazen yiyor bazen yemiyor. Bir kitaptaki karakter havuç yiyordu, ondan heves edip yemeğin icindeki havuçları yiyor. Havaya girerse nohut yiyor…. Zamanla oturacak her şey rayına inşallah