Pamuguuummm Bebeğimin 6 aylık aşısını yaptırdık, 1 hafta oldu. Bezini değiştirirken bacaklarında asi yapılan yerlerde sislikler var top gibi. Ası bacağa dağılmadı mı acaba? Böyle bir şey yaşayan var mı?
defnekokusu_ Aşının dağılmama gibi bi durum mümkün değil canım muhtemelen bebek kendini kasmıştır hareket etmiştir veya halk dilinde hemşirenin eli ağırdır vs gibi sebeplerden ötürü ödem kalmış olabilir