bebeğim 9 aylık yarı blw yarı klasik devam ettim şimdiye kadar ama bebeğim kaşıktan nefret ediyor görünce yüzünü çeviriyor herşeyi kendı yemek istiyor , ancak doydugundan yeterli beslendiğinden emin olamıyorum yalnızca blw ile giden anneler fikir verebilirmi çünkü yedirmeye çalısmaktan çok yoruldum artık bazen sinirlerime hakım olamıyorum mutfakta ağlayıp salona dönüyorum sadece blw ile devam etmek istiyorum siZce bu şekilde doyarmı