ilkannelik_30 Gece beslenmesi bu aydan sonra çok gerekli değil tersine deliksiz uyumadı için bırakmak gerekiyor doktorumda gece beslenmesini bırakabilirsin demişti siz nelet yaptınız
Bircaykoyicelim ilkannelik_30 profilime bakın isterseniz. 6 aylıkti kızım gece beslenmesini bıraktık. Çok soran Anne oldu hepsine cevap verdim okuya bilirsiniz.