Kızlar selam biz 5 aylık olduk 1 hafta önce hastaydık antibiyotik kullandık vs şükür iyiyiz sadece hafif burun tıkanıklığı devam ediyor o kadar ammaaa eliz kuşa bir şeyler oldu ne gündüz duruyor ne gece uyuyor sabaha kadar sürekli uyanıyor emiyor gündüz hiç durmuyor hep bir mızmızlık ve sürekli özellikle emerken ıkınıyor ( gazlı bir bebekti ) biraz toparlamıştı yine başa döndük gibi bu ıkınmalarda neyi yaşıyoruz şuan hiç bilmiyorum ama aşırı yoruyor ve bunaldım uyuyamıyorum dinlenemiyorum kızıma verimli olamıyorum bu bnei cok üzüyor var mı yaşayan yalnızmıyım ya da atlatan bu zamanları???