Kızlar bebeğim 2 aya kadar güzel kilo alıyordu ve bu 2 aydır düzgün kilo almıyor orta seviyede şuan kilosu. Önceden ne yiyorsam hala aynı şeyleri yiyorum ama kilo almıyor bebeğim.
Hamilelikte ve 2 ay sonrasında d vitamini kullanıyordum ( coledan) aile hekimine görüşüp bıraktım. Kullandığım zamanlar iyi kilo almış bıraktıktan sonra kilo alımı durmuş. Şimdi aklıma geliyor bebeğin kilosunun bununla alakası var mı ?
çok kafaya taktım orta seviyede kilo ama ne bileyim