Asafveannesi1 Denooomii bizimde 3 aylık sürekli elini emer sanki bişey kasıyor yiyor gibi kollarını ıslatıyor emzik mi istiyor diyorum veriyorum onu tutmuyor elini veriyorum emiyor 😄😄😄
Denooomii bilgeanne44 ikiucgundur yapıyo bı sorunmu var diye bakıp duryorum çiğneme de yapıyor dedi dilini cikryo ittryo.
Elcis Asafveannesi1 kızımı anlattınız resmen 😅 aynıyız bizde. Bir de şimdi dilini çiğnemeye başladı 😄