Defneada- Kızlar bebeğim 9 aylık artık odasına alıştıracağım. Bebek telsizi almak istiyorum ama fiyatları fena ucmus halde. 800-900 TL ve daha yüksek ücretler. Sizin kullandığınız yada önerebilecdğiniz uygun fiyatlı iyi bir telsiz var mı
Aloneeee Defneada- weewell kullanıyorum. İkinci ellere bakabilirsiniz ben bin TL lik telsizi 250 ye almıştım
gizem19_ Defneada- canım ben kameralı telsiz kullanıyorum e bebekten aldım weewell kameralı bebek telsizi diye geçiyor bi bak şstersen çok memnunum
Tazeanne0650 Defneada- valla markasını bilmiyorum ama babam Ankara’da itfaiye meydanı diye bir yer var ordan 2. El 10 tl ye almış çok ta güzel çalışıyor😅