Nurci Oflu61 benim oğlumda aynı şekilde kakasını yaparken kafasını yere yatırıp zorlanıyor ama katı değil kakası mamadan mı dersiniz
cepoykusu35 Oflu61 bebelac kabız yapıyor hip ishal yapıyor aptamil conformil kullanıyoruz gayet güzel
aysu572019 Minikfarem aynen bizdede öyle... ki sadece bizimki ıkınmayı seviyor sanıyordum😊kabız olmuyor, daha çok sıvı yapıyor ama 2-3günde bir... oda bütün gün ıkındıktan sonra😊 ilginç, mamaya hiç bağlamamıştım durumu🙄
Minikerkegim Oflu61 bizde bebelac goldun reflü mamasını kullanmaya başladık bir haftadır. daha önce hiç ıkınmayan çocuk ıkınır oldu anne sütünü tek verdiğim günlerde kakasını her gün yapıyordu ama bir haftadır çocuk bir gün yapsa diğer gün yapamıyor