Ben de aynı durumdayım çok üzgünüm, bu konuyla ilgili yazan var mı diye dolaşıyordum 🥺 benim kızım da yedi aylık aynı şekilde bir hastalık geçirdi geçen ay ve kaşıktan tiksindi, aynı şeyleri yaşamışız resmen ben hala yediremiyoeum kaşıkla bir şey, kendi eline vermeye çalışıyorum falan ama çok zorlanıyorum napıcam bilemiyorum sürekli emziriyorum aç kalmasın diye 🥺🥺🥺