Tomvejery Zombi saglık ocagı takmıyor bize öyle söylemişti kadın dogum onay vermesi lazımmıs zate kadına doguma gittikten sonra hastanede taktırırım diyip devletten randevu aldım gittim söyledim gebelik testi yaptı sonuc cıkınca gittim taktı
Tugce Zombi önemli olan doktor. Devletmiş özelmiş işlemde bir şey fark edeceğini sanmıyorum. Sadece ben itelenip kalkılma muamelesine çok sinirlendiğim için devletten ayağımı kestim. Seneler oldu.
Derinsu2 Bety ya bişi sorcam taktirdiktan sonra afedersiniz eşinizle ilşkiye girdikten sonra bi sıkıntı oldumu sizde
gamzelininannesii Derinsu2 canım birşey sorcam hangi bölüme gittin kadın doğum mu aile planlaması mi birde kadın doğuma gittiysen gebe mi jinekoloji bölümüne mi gittin
Derinsu2 Bety ya benim midem bulandi kustum birde başim döndü ama taktirirken öyle bişi olacağını söylemediler
Bety Derinsu2 spiralle alakası olduğunu sanmıyorum sonuçta rahim içinde olan bir alet 1 yıla yakındır takılı ben böyle bir şey yaşamadım canım
Derinsu2 gamzelininannesii aile planlamasina sıra alman lazim canım orasida kadın doğum diye geçtiği için bi kere giriş yapiliyor kadın doguma randevu alma sakın uğraşma boşa bide kan istiyorlar🤦