karalim Yaşamak için nasıl bi yerdir , artıları eksileri nelerdir? İstanbulda oturuyoruz eşim iş teklifi aldı kendi evimi kurulu düzenimi bırakıp gitmeye değer mi? İstanbul danoturduğumuz yer kötü çok,ben kaçmak istiyorum fırsat görüyorum ama. Bakıcı sorunu olacak ev sorunu olacak 🧐
Esracim karalim Gölcük güzel bir yer gerçekten. Ben daha çok Değirmendere ye gittim ama çok hoş yerler.
dide86 karalim cnm ben oraya gelin gittim 1.5 sene yaşadım sonra taşındım özellikle değirmendere güzeldir kocaelinde yahyakaptanda oturduk insanlar çok yardım sever komşuluk hala var 2 avm si vardı 2013 de seka parkta çok güzeldir gezmek için