Mamacitaa Merhabalar, bebeğim 11 aylık formül süt içiyor ama yalnızca uykusunda kabul etmeye başladı. Bir kaç haftadır uyanık olduğunda asla biberonu kabul etmiyor. Aynı durumu yaşayıp çözen var mı? 4 ay emzirebildim ve bitti o süreç malesef.