Fotoğraf açılmıyor ama isminden hangisi olduğunu anladım. Ben kullanıyorum, oğlan 6 aylıkken almıştım bunu, tam manasıyla tepe tepe kullanıyoruz, şuan 18 aylık, şimdi de sırt çantası gibi arkaya oturtuyorum oğlanı. Bu şekilde her yere gidiyoruz hatta dağa bile tırmandık 😅 ben denk geldiğim herkese bu kanguruyu övüyorum ama ben içindeki oturak kısmı sert olduğu için onu çıkarıp yerine yastık koydum onu da belirteyim.