Gmzsu Teyzeler daha 13 günlük olduk ama kakasını yaparken aglıyor normal mi acaba kabız degıl ama aglıyor
Karantugce Gmzsu sakın zeytinyağı galan sürme asitli daha tazecik o bende çok gaz sancisi çektm bebeğimde zeytinyağında kullandım ama biraz büyüyünce daha çok küçük her emzirmeden sonra gazını çıkar gaz bağırsaklarına inmesin masaj yap bol bol
Gmzsu Karantugce emzirdikten sonra gazını cıkartıyorum uyku arasında bir aglıyor vekkkk diyor uyuyor bide kaka yaparken daha bi damla nede kullanmıyoruz