Kızlar merhaba. 5 yaşında oğlum var bu sene anaokuluna başladı. Normalde gerçekten sakin ve uyumlu bi çocuk. Arkadaşlarıyla anlaşamama vurma vs hiçbir zaman yaşamadık. Okula da çok istekli başladı çok istekli gidiyordu, her sabah uyanınca öğretmenim beni çok özlemiştir anne hemen gidelim derdi okuldan aldığımda annecim bugün çok eğlendim diye gülerek çıkardı. Şu son 1 haftadır 2 olay yaşadık bunu anlatıcam size. Gün içinde yaptıkları etkinlikleri öğretmeni bize gönderiyor. Normalde o güne kadar her etkinliği güle oynaya yapan videolardaki mutlu çocuğum o gün yoktu. Tüm arkadaşları boyama yaparken kafasını masaya koymuş ve yapmıyordu. Hemen sonrasında da oyun oynamışlar o videoda da oğlum kenarda duruyordu. Öğretmene yazdım ve okula gidip görüştüm. Uğur böceği çizdiklerini ama Eymenin çizdiği resmi beğenmediğini o yüzden de boyamak istemediğini söyledi. Sonrasında da tüm oyunları oynamayı reddetmiş. Güzelce konuştum yardımcı olmak istedim ama kabul etmedi dedi. Okuldan aldığımda hala ağlıyordu oğlum. Oğluma sorduğumda da aynılarını söyledi kötü yaptım beğenmedim neden kötü yaptım ben diye üzüldüm dedi. Evde güzelce konuştum yeni bi resim çizdik öğretmenine gönderdik o gün öyle keyfi yerine geldi. Daha sonra dün yine bi video geldi tüm çocuklar traş köpüğü ile etkinlik yapıyor ama oğlum önündeki köpüğe dokunmamış ve üzgündü. Yine gittim konuştum, ellemek istemedi bugün yapmıycam yarın yapıcam şimdi canım istemiyo demiş öğretmenine. Oğluma sordum o da aynısını söyledi anne yapmak istemedi canım dedi. Öğretmenimiz gerçekten çok tatlı dilli ve ilgili bi kadın. Zamanla okula alışacağını başta bunların olabileceğini söyledi ama ben çok kafama taktım. Yani ben mi büyütüyorum yoksa her çocuk yaşıyor mu böyle. Sanki sınıfta bi benim çocuğum böyle gibi geliyo ve sebebini çözemiyorum nasıl yaklaşmam lazım bilmiyorum. Anneme anlattım annemde şey dedi öğretmenin çözmesi lazım yapmıyo diye öyle bırakmaması lazım dedi. Evet diyorum doğru yani bi şekilde ikna edemez mi. İnanın kafam çok karışık aranızda yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor, okuldan soğur kendini dışlanmış hisseder diye korkuyorum. Biraz uzun oldu ama çok takıntılı bi insanım heleki konu çocuklarsa cidden gece gündüz kafama takıyorum ufacık şeyi bile.