Onuray öncelikle gece beslenmesini keserek başlaya bilirsiniz. Benim bebeğim doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur. Ben emzirme işlemini odasında hiç yapmadım. Doyurdum yaptığına koydum. 20 kez uyandiysa 20 kez tekrar yatırdım bu böyle 2 buçuk ayımı aldı. Ama kendi uyumaya alıştı. 6. Aylıkken gece beslenmesini bıraktık. Şu an 15 aylık akşam 7 de yatağına koyuyorum uyku arkadaşını veriyorum Kendi uyur sabah 8 e kadar.