Mamimo Merhaba sevgili anneler, Bebeğim 12 ay 6 günlük, gün içinde onunla ne oyunlar oynayabilirim ve bensiz tek başına oynayabileceği oyuncak tavsiyeniz var mı? Evin içinde sürekli peşimde hiçbir şey yaptırmıyor bana :(
Mamimo Mamimo su akıtan mutfaktan ve içine su doldurulan kalemle boyanan kendinden renkli kitaptan almayı düşünüyorum sizce erken mi?
Efuli6161 Mamimo aynı dert bende de var oyuncaklar hiç ilgisini çekmiyor sürekli peşimde ev gereçlerine meraklı kabloları ısırmaktan demirleri dişlemekten dişleri yanuldu vallahi..boyama kitabı aldım ama kalemi emiyor anlamıyor tutamıyor kalemi ince motor becereliri henüz gelişmedi sen boyarsın o bakar..musluk bende şstedim ama kış geldi elleri zaten soğuk üşür diye vazgeçtim..
asiltonunmommysi Mamimo oğlum 1 yaşında. 2 3 oyuncak arabası var çoğunluk onları alıp evde sürüyor geziyor. Sıkılınca etraftaki şeylere sarıyor. Mutfakta ben iş yaparken balkonda kova var içinde boya fırçalarım vs onlarla oynuyor mumluklarımls oynuyor bi dolap var oraya plastik kase vs koydum onları indirip geri koyuyor karıştırmayı çok seviyor boş damacana var onun içine bi şeyler atar durur. Buzdolabındaki magnetlerle baya oynuyor. Bulaşık makinasın içine giriyor boşaltırken ona ver bana diyorum aferin falan diyorum çok hoşuna gidiyor bana yardım bile oluyor uzatıyor bardak veriyor. Halka atma oyunu var onların sopalarıyla baya oynuyor çok sever onu. Adı ilk arabam olan o arabadan var onu tutup sürüyor bu aralar en sevdiği şey bütün evi turluyor onunla tek eliyle tutup. İlk adım arabasıyla da öyle geziyor. Ütü falan yapıyorsam yarım saat kadar su akan muslukla oyalanıyor. Çoğunluk ev gereçleri bide benim oğlum kapak açıp kapatmayı çok seviyor boş şişe kolaya parfüm vs onları koyuyorum önüne kapakları kapatıyor. Çekmece boşaltmayı da çok sever odalarda iş yaparken 1 tane çekmece açıyorum dağıtıyor. Tuvalet vs gidince de bana salça olmasın diye kirli çamaşır sepetini falan koyuyorum önüne onu dağıtır kapağını açar kapatır. Oyuncaklar çok ilgisini çekmiyor daha bugün hepsini kaldırdım dağınık durmasındansa oynamıyor çünkü alıp savuruyor. Bul tak tak çıkar oyuncaklar var onu seviyor bi işte.
Mamimo Efuli6161 aynen öyle hep başka şeylerle oynamak istiyor, di mi ben de ondan kararsız kaldım kış geldi üstü başı ıslanıp hasta olurda bu sefer o daha kötü
NmalkoC Benımkı 15 aylık hala paçamda cok nadir gider oyuncaklarıyla oynar omun harici temızlık yaparken veriyorum eline bezi oyalanıyor bir şekilde
Mamimo asiltonunmommysi demek ki hepsi aynı, ben bi yeri toplarken o başka bi yeri dağıtıyor. Şuan tam yürüyemiyor dengesini kuramıyor dolapları açıp kapatırken düşüp kendine bi zarar verecek diye korkuyorum
asiltonunmommysi Mamimo benimkide yürümüyor ayakta da durmuyor kendi ama ben biraz rahat biriyim o konularda o yüzden tedirgin olmuyorum hep popo üstü düşüveriyor öylece zaten