Birrannebirbebekk evet bende de böyle oldu çıldırdım ama kendime 😂 ben ağlamasın diye bağırmasn diye susturmaya çalışmadım ağladı yoruldu ve uyudu,hastaneye götürdüğüm anı bilirim dr sadece şunu dedi atak donemi bişi yok,çok derinden yaşadık hiç yasamayanlar var şanslılar valla ne diyim,buzuki Orhan dinlettim aşırı sakinlesiyordu,uyumadigi zamanda oldu bol bol ten tene temas ve emzirdim bol bol ama geçiyor hiç merak etme kendini strese sokma bebek daha da fazla bağırıyor stresliyken çok hissediyorlar ona izin var dünyaya alışmaya çalışıyor 😍🤍 4 buçuk ayligiz sanki bir sene öncesini yasamiisim gibi anlattım 😂 bu ay anne oldugumu hissettim korkma gecicek 💓