Oğlum 7. 2 günlük 4 buçuk aylıktan sonra sütümü kesilmesiyle tamamen mama ile devam ediyorduk 1 haftadır biberon görünce ağzını kitliyo içmiyor kesinlikle netten araştırarak uykuya daldıktan sonra veriyorum içiyor niye böyle oldu anlamıyorum mamayı da bırakacak diye çok üzülüyorum başına gelip düzelten oldum ne olur fikir versin